türk bahis siteleri
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye
Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye

Altın Kaplama 925 Ayar Gümüş Plaka Önü Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif Yazılı Kolye

TAMAMI EL YAZMASI Gümüş Kolyeleri İSTER Kapıda ÖDEME isterseniz Kredi Kartı İle SATIN Alabilirsiniz Ürünlerimiz Faturalı ve SERTİFİKASI ile Size Gönderilir.

Mührü Süleyman Stok Kodu: DUA381
(0)
1.402,63 ₺
Bu ürün 24/11/2024 tarihine kadar kargoya verilecektir.

Stok Kodu:DUA381
Metaryel:925 Ayar Gümüş
Boyut:35 mm
Kullanılan TAŞ:
Ağırlık:11 Gr (+/-1,5) Numaraya Göre Değişebilir.
Garanti:Ürünümüz Garantili ve Sertifikalıdır.
Ödeme Metodları:Havale - EFT / Kredi Karti (9 Taksıt) / Kapıda Ödeme / Mail Order / Western Union
Kargo:
Ücretsiz Kargo. Ürünler Özel kutu içerisinde Fatura ve Sertifikalı olarak, OSMANLI PAZAR güvencesi ile gönderilmektedir.
Üzerinde ki Yazı:Hilye-i Şerif Arkası Nali Şerif ve İsmi Azam
Hazırlanış Süresi:
1-3 İş Günü İçerisinde
Özellikler:

Size Özel Tamamı El İşçiliği olan bu ürüne istediğiniz hattı ve yazıyı yazdırabilirsiniz.

Kişiye Özel hazırlanan bu ürünleri osmanlıpazar sayfasından iletişime geçerek kendinize özel olarak hazırlatabilirsiniz.

0001_hilye.jpg (348 KB)

Hilye-i Şerif, Hz. Muhammed'in (SAV)fiziki halinin tasvir edilmiş halidir. Peygamberin, ağır bir hastalık geçirdiği dönemde kızının ağlayarak "senin gül yüzünü bir daha nasıl göreceğiz" demesi üzerine Hz. Ali'ye (ra) yazdırdığı kelimelerden oluşan resimdir.

Hilyelerde; Peygamber Efendimizin göz, saç, vücut, konuşma şekli gibi fiziki özellikleri tasvir ediliyor. Fiziki özelliklerinin yanı sıra Peygambere duyulan sevgi, saygı, özlem ve şefaat arzusu dile getiriliyor. Hilye-i Şerif'i okumanın, yanında bulundurmanın birçok fazileti bulunuyor.

1- Bulunduğu yere şeytan, zalim idareci, hastalık giremez.
2- Okuyan kişiye fakirlik bulaşmaz.
3- Okuyan kişiye hac sevabı vardır.
4- Kabir azabı görmez, cehennem ateşi ona haram olur.
5- Peygamber Efendimizin şefaatine nail olur.

HİLYE-İ ŞERİF (PEYGAMBER EFENDİMİZ’İN ŞEMÂİLİ)

Biz de bu sahadaki aczimizi îtirâf ile birlikte, bizlere kadar ulaşan rivâyetlerden gönlümüze akseden şebnemler misâli, hilye-i şerîfeyi teberrüken nakletmeyi arzu ettik. Muhtelif rivâyetlerde hulâsaten şöyle buyrulmaktadır:

Resûl-i Ekrem, uzuna yakın orta boylu idi.

Yaratılışı fevkalâde dengeli olup mütenâsip bir vücûda sâhipti.

Göğsü geniş, iki omuzlarının arası açıktı. İki kürek kemiği arasında nübüvvet mührü vardı.

Kemikleri ve eklemleri irice idi.

Teni gül gibi pembemsi beyaz, nûrânî ve parlak, ipekten yumuşaktı. Mübârek vücûdu dâimâ temiz idi ve râyihası ferahlık verirdi. Koku sürünsün veya sürünmesin teni ve teri, en güzel kokulardan daha hoş bir letâfette idi. Bir kimse O’nunla musâfaha etse, bütün gün O’nun latîf kokusu ile mütelezziz olurdu. Sanki güller, kokusunu O’ndan almıştı. Mübârek elleriyle bir çocuğun başını okşasalar, o çocuk, güzel kokusuyla diğer çocuklardan ayırt edilirdi.

Terlediği zaman teni, gül yaprakları üzerindeki şebnemleri andırırdı.

Sakalı gür idi. Uzattığı zaman, bir tutamdan fazla uzatmazdı. Vefât ettiklerinde, saçlarında ve sakallarında yirmi kadar beyaz vardı.

Kaşları hilâl gibi olup iki kaşı arası birbirinden uzakça ve açık idi.

İki kaşı arasında bir damar bulunuyordu ki, Hak için öfkelendiği zaman kabarırdı.

İnci gibi dişleri olup dâimâ misvak kullanır, sık sık kullanılmasını tavsiye ederlerdi.

Kirpikleri uzun ve siyah idi. Gözleri büyükçe, siyahı tam siyah, beyazı tam beyaz idi. Sanki gözlerinde kudret eliyle ezelde çekilmiş bir sürme vardı.

Müstesnâ rûhî yapısının kemâli gibi, vücut yapısının cemâli de eşsizdi.[1]

Sîmâsı, geceleyin ayın on dördü gibi parlardı. Hazret-i Ayşe buyurur ki:

“Resûlullâh’ın yüzü o kadar nûr saçardı ki, gece karanlığında, ipliği iğneye O’nun yüzünün aydınlığında geçirirdim.”

İki kürek kemiği arasında nübüvvetine âit ilâhî bir nişan vardı. Birçok sahâbî, onu öpebilmenin aşkıyla yanardı. Vefâtı esnâsında bu mührün gayb âlemine gitmesi, irtihâlinin tasdîki oldu.[2]

Mübârek ve nûrânî vücûdu vefâtından sonra hiçbir değişikliğe uğramamıştı. Nitekim Hazret-i Ebûbekir, mahzûn, mağmûm, gözü ve gönlü yaşlı bir şekilde “Varlık Nûru”na nazar ederek:

“Hayâtın gibi vefâtın da ne güzel yâ Resûlallâh!..” demiş ve mübârek alınlarına dudaklarını değdirmiştir.

Allâh Resûlü’nün rik­kat-i kal­biy­e­si­nin de­rin­li­ği­ni îzâh et­mek müm­kün de­ğil­di.

Fu­zû­lî söz söy­le­me­yip her ke­lâ­mı hik­met ve na­sî­hat idi. Lü­ga­tin­de as­lâ dedi­ko­du ve mâ­lâ­yâ­ni yok­tu. Her­ke­sin akıl ve id­râ­ki­ne gö­re söz söy­ler­di.

Mü­lâ­yim ve mü­te­vâ­zî idi. Gül­me­sin­de kah­ka­ha gi­bi aşı­rı­lık ol­maz­dı. Dâimâ mü­te­bes­sim­di.

O’nu an­sı­zın gö­ren kim­se­yi haş­yet sa­rar­dı. O’nun­la ül­fet ve soh­bet eden kim­se, O’na cân u gö­nül­den âşık ve mu­hib olur­du.

De­re­ce­le­ri­ne gö­re fa­zî­let er­bâ­bı­na ih­ti­râm ey­ler­di. Ak­ra­bâ­sı­na da zi­yâ­de ik­râm eder­di. Ehl-i beytine ve ashâbına hüsn-i muâmele ettiği gibi, diğer insanlara da rıfk ve lutuf ile muâmele eder­ ve:

“Hiçbi­ri­niz ken­di nef­si için is­te­di­ği­ni, mü’min kar­de­şi için de is­te­me­dik­çe kâ­mil mü’­min ola­maz.” bu­yu­rur­du. (Bu­hâ­rî, Îman, 7; Müs­lim, Îman, 71-72)

Hiz­met­kâr­la­rı­nı pek hoş tu­tar­dı. Ken­di­si ne yer ve ne gi­yer­se, on­la­ra da onu ye­di­rir ve giy­di­rir­di. Cö­mert, ik­ram sâ­hi­bi, şef­kat­li ve mer­ha­met­li, gerektiğinde ce­sur ve îcâbında ha­lîm idi.

Ahit ve vaadin­de sâ­bit, sö­zün­de sâ­dık idi. Ah­lâk gü­zel­li­ği, akıl ve ze­kâ yö­nüy­le de cüm­le in­san­lar­dan üs­tün ve her tür­lü medh ü se­nâ­ya lâ­yık idi. Sû­re­ti gü­zel, sî­re­ti mü­kem­mel, mis­li ya­ra­tıl­ma­mış bir vü­cûd-i mü­bâ­rek idi.

Re­sû­lul­lâh’ın hüz­nü dâ­imî, te­fek­kü­rü sü­rek­liy­di. Za­rû­ret ol­mak­sı­zın ko­nuş­maz­dı. Sü­kû­net hâ­li uzun sü­rer­di. Bir sö­ze baş­la­yın­ca ya­rım bı­rak­maz, onu ta­mam­la­ya­rak bi­ti­rir­di. Az söz­le çok mâ­nâ­lar ifâ­de eder­di. Söz­le­ri tâ­ne tâ­ne idi. Ne lü­zû­mun­dan faz­la ne de az idi. Ya­ra­tı­lış ola­rak yu­mu­şak huy­lu ol­ma­sı­na rağ­men gâ­yet sa­lâ­bet­li ve hey­bet­li idi.

Öf­ke­len­di­ği za­man ye­rin­den kalk­maz­dı. Hakka îti­raz edil­me­si­nin, hak­kın çiğ­nen­me­si­nin hâ­ri­cin­de öf­ke­len­mez­di. Kim­se­nin far­kı­na var­ma­dı­ğı bir hak çiğ­nen­di­ği za­man öf­ke­le­nir, hak ye­ri­ni bu­lun­ca­ya ka­dar öf­ke­si de­vâm eder­di. An­cak hak­kı tev­zî et­tik­ten son­ra sü­kû­ne­te bü­rü­nür­dü. As­lâ ken­di­si için öf­ke­len­mez­di. Şahsına mahsus durumlarda ken­di­si­ni de mü­dâ­faa et­mez, kim­sey­le mü­nâ­ka­şa­ya gi­riş­mez­di.

O, kim­se­nin hâ­ne­si­ne izin al­ma­dan gir­mez­di. Evi­ne gel­di­ği za­man da ev­de ka­la­ca­ğı müd­de­ti üçe bö­ler­di; bi­ri­ni Al­lâh’a ibâ­de­te, di­ğerini âi­le­si­ne, üçün­cü­sü­nü de şah­sı­na ayı­rır­dı. Ken­di­si­ne ayır­dı­ğı za­mâ­nı­nı, avâm-ha­vâs in­san­la­rın hep­si­ne tah­sîs eder, on­lar­dan kim­se­yi mah­rum bı­rak­maz­dı. Hep­si­nin gön­lü­nü fet­he­der­di.

Re­sû­lul­lâh’ın her hâl ve ha­re­ke­ti, zikrullâh ile idi.

Bel­li bir ye­rin­de otur­ma­nın âdet edi­nil­me­si­ni ön­le­mek için mes­cid­le­rin her ye­rin­de otur­du­ğu olur­du. Yer­le­re ve ma­kam­la­ra kudsiyyet izâ­fe edil­me­si­ni ve mec­lis­ler­de te­keb­bü­re me­dâr ola­cak bir ta­vır ta­kı­nıl­ma­sı­nı is­te­mez­­di. Bir mec­li­se gi­rin­ce, ne­re­si boş kal­mış­sa ora­ya otu­rur, her­ke­sin de böy­le yap­ma­sı­nı ar­zu eder­di.

Kim O’ndan her­han­gi bir ih­ti­yâ­cı­nı gi­der­mek için bir şey is­tese, o is­ter ehem­mi­yet­li, is­ter ehem­mi­yet­siz ol­sun, onu ye­ri­ne ge­tir­me­den hu­zur bu­la­maz, ih­ti­yâ­cı hal­let­me­si müm­kün ol­ma­dı­ğı tak­dir­de, hiç ol­maz­sa gü­zel bir söz ile mu­hâ­ta­bı­nın gön­lü­nü al­mak­tan ge­ri kal­maz­dı. O, her­ke­sin dert or­ta­ğı idi. İn­san­lar, han­gi ma­kam ve mev­kî­de olur­sa ol­sun, zen­gin-fa­kir, âlim-câ­hil, O’nun ya­nın­da in­san ol­mak hay­si­ye­tiy­le mü­sâ­vî bir mu­âme­le­ye nâ­il olur­lar­dı. Bü­tün mec­lis­le­ri ilim, hi­lim, ha­yâ, ihlâs, sa­bır, vakar, te­vek­kül ve emâ­net gi­bi fa­zî­let­le­rin câ­rî ve hâ­kim ol­du­ğu bir ma­hal­di.

Ayıp ve ku­sur­la­rı sebebiyle kim­se­yi kı­na­maz, îkâz etmek zarûreti hâsıl olunca bu­nu, kar­şı­sın­da­ki­ni rencide et­me­ye­cek şe­kil­de zarif bir îmâ ile ya­par­dı.

“Müs­lü­man kar­de­şi­nin uğ­ra­dı­ğı fe­lâ­ke­ti se­vinç­le kar­şı­la­ma! Al­lâh Te­âlâ onu rah­me­tiy­le fe­lâ­ket­ten kur­ta­rır da se­ni imtihan eder.” buyururdu. (Tir­mi­zî, Kı­yâ­met, 54)

Hiç kim­se­nin zâ­hi­re çık­ma­mış ayıp ve ku­su­ruy­la meş­gul ol­ma­dı­ğı gi­bi, bu tür hâlle­rin araş­tı­rıl­ma­sı­nı da şid­det­le meneder­ler­di. Zî­râ baş­ka­la­rı hak­kın­da zan ve te­ces­süs, ilâ­hî emir­ler­le menolun­muş­tu.

Se­vâ­bı­nı um­du­ğu mesele­ler hâ­ri­cin­de ko­nuş­maz­dı. Soh­bet mec­lis­le­ri vecd için­de idi. O ko­nu­şur­ken et­râ­fın­da­ki­ler öy­le bü­yü­le­nir ve can ku­la­ğıy­la din­ler­di ki, Hazret-i Ömer’in ifâ­de­si vec­hi­le, baş­la­rı­na bir kuş kon­muş ol­sa, uç­ma­dan sa­at­ler­ce du­ra­bi­lir­di. O’ndan as­hâ­bı­na ak­se­den edeb ve ha­yâ o de­re­ce­de idi ki, ken­di­si­ne su­âl sor­ma­yı bi­le -ço­ğu ke­re- cür’et te­lâk­kî eder ve çöl­den bir be­de­vî ge­le­rek Hazret-i Pey­gam­ber’le soh­be­te ve­sî­le ol­sa da, O’nun feyz ve rû­hâ­ni­ye­tin­den is­ti­fâ­de et­sek di­ye bek­ler­ler­di.[3]

Hattâ heybetinden çekindikleri için iki sene soru soramadan bekleyenler vardı. Mehâbetinden mübârek yüzüne bakamazlardı.

Nali Şerif

Nali Şerif HZ.Muhammed (SAV)'e ait olan bir sandelettir.Osmanlı ve İslam Kültüründe Nali şerifin önemi çok büyüktür.Nali şerifin İmanı kuvvetli insanları kötülüklerden kazalardan belalardan koruyacağına inanılır. Nalini şerifin resmini taşımanın bir çok kötülükten korunacağı söylenir.



Bu Mübarek Nal-i Şerifin Faydaları Havas Ve Esrarı


Eve asıldığında Allah’ın izniyle o ev yanmaz, korunur ve bereketlenir. iş yerlerine asılırsa alışverişi ve bereketi artar, soyulmaz ve yangından emin olur.

Pazubend yapilarak sağ kola masgot olarak da boyna takılırsa, kişiyi zalim zulmünden, düşman şerrinden, hasetçi gözünden ve azgın şeytanlardan korur. Ona sihir, büyü ve nazar tesir etmez. Halk içinde makbul ve sözü geçerli olup muhakkak Peygamber Efendimiz sallallâhu aleyhi ve sellem’i rüyasinda görüp kabr-i şerîflerini ziyaret eder. 

Doğum sıkıntısı çeken kadınların doğum esnasında sağ avuçlarına verilirse, sıkıntısız, eziyetsiz ve kolaylıkla doğum yaparlar.
Bu mübârek şeklin bulundurulduğu ordu mağlup olmaz. 

Görülmesi gereken zor işi, sıkıntısı ve hastalığı olup da Peygamber Efendimiz sallallâhu aleyhi ve sellem ile tevessül eden kimsenin bu hâcetleri görülür.  

Bu nal-i şerifin resminin ve misalinin bereket ile ilgili tecrübe edilen faydalar şöyle sıralanmıştır.



  • Her kim,kendisinden bereketlenmek niyeti ile ,bu nal-i şerifin resmini yanında bulundurursa,
  • Azgınların saldırısından,
  • Düşmanların galibiyetinden,
  • Azgın şeytanların şerrinden,
  • Her kıskanç kişinin nazarından emin olur.
  • Hamile kadın onu sağ elinde bulundursa,ALLAH-u Teala’nın yardımı ile doğumu kolay olur.
  • Sihir ve büyüler bunu taşıyana tesir etmez.
  • Bunu taşımaya devam eden kişi bütün insanlar tarafından tam bir kabul görür.
  • Rasulullah (sallallahu aleyhi ve sellem) in kabrini ziyaret etmek mutlaka nasip olur.
  • Rasulullah (sallallahu aleyhi ve sellem) i rüyasında görür.
  • Onu taşıyan ordu bozguna uğramaz.
  • Bulunduğu gemi batmaz.
  • Bulunduğu ev yanmaz.
  • İçinde bulunduğu eşya çalınmaz.
  • Sahibinin hürmetine ne istense ,yapılan dua red olmaz.
  • Sahibi ile hangi darlıkta tevessül edilse mutlaka o sıkıntı kalkar.
  • Sahibi ile hangi hastalıkta medet istense mutlaka şifa gelir.

Ancak bütün bu sayılanların gerçekleşmesi kuvvetli iman şartına (Resulullah Efendimizin bu mucizesine şüphesiz inanmaya) bağlıdır.

Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 1.430,68 ₺ 1.430,68 ₺
1 1.444,71 ₺ 1.444,71 ₺
2 729,37 ₺ 1.458,74 ₺
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 1.402,63 ₺ 1.402,63 ₺
2 715,34 ₺ 1.430,68 ₺
3 481,57 ₺ 1.444,71 ₺
4 364,68 ₺ 1.458,74 ₺
5 294,55 ₺ 1.472,76 ₺
6 247,80 ₺ 1.486,79 ₺
7 214,40 ₺ 1.500,82 ₺
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 1.402,63 ₺ 1.402,63 ₺
2 729,37 ₺ 1.458,74 ₺
3 476,89 ₺ 1.430,68 ₺
4 361,18 ₺ 1.444,71 ₺
5 291,75 ₺ 1.458,74 ₺
6 245,46 ₺ 1.472,76 ₺
11 141,54 ₺ 1.556,92 ₺
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 1.402,63 ₺ 1.402,63 ₺
2 729,37 ₺ 1.458,74 ₺
3 476,89 ₺ 1.430,68 ₺
4 361,18 ₺ 1.444,71 ₺
5 291,75 ₺ 1.458,74 ₺
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 1.402,63 ₺ 1.402,63 ₺

Benzer Ürünler

Tamamlayıcı Ürünler