Ashab-ı Kehf Yazılı Akik Taşlı 925 Ayar Gümüş Yüzük

Ashab-ı Kehf Yazılı Akik Taşlı 925 Ayar Gümüş Yüzük

TAMAMI EL YAZMASI Gümüş Kolyeleri İSTER Kapıda ÖDEME isterseniz Kredi Kartı İle SATIN Alabilirsiniz Ürünlerimiz Faturalı ve SERTİFİKASI ile Size Gönderilir.

Bu ürün 01/11/2021 tarihine kadar kargoya verilecektir.
0 Yorum Yorum Ekle
320,00 ₺
Ürün Özellikleri  
Ürün Adı Ashab-ı Kehf Yazılı Akik Taşlı 925 Ayar Gümüş Yüzük
Ürün Stok Kodu DUA059
Üretim Tipi
TAMAMI EL YAZMASI USTA İŞİ 
Ashab-ı Keyf Yazılı Akik Taşlı Gümüş yüzükleri ister kapıda ödeme isterseniz kredi karti ile alabilirsiniz.
Ağırlık 12,54 gr
Hazırlanma Süresi

Var olan bir ürün gönderilmez. Ürünlerimiz Sipariş üzerine hazırlanır. Hazırlanma süresi 4-5 iş günü arasında tamamen işinin ustası  ustalar tarafından hazırlanır.

Not: Yazım yapan ustamızın ana dili ARAPÇA' dır. Hatasız ve eksiksiz yazım işlemi yapmaktadır. Ürünleriniz Süleyman Mührü Güvencesi altında MNG KARGO ile faturalı ve sertifikası ile gönderilir.

Önemli NOT:

Ashabı Kehf’in Kelime, Lügât anlamı nedir?


 

Ashâb arapça sahip kelimesinin çoğuludur. Sahip kelimesi dost, arkadaş yaren anlamlarına gelmektedir. Ashab ise dostlar, arkadaşlar, yarenler anlamına gelir. Kehf ise dağlarda oyulmuş eve benzer mağaralara demektir. Kurânı Kerim’de Kehf sûresinde geçen << Ashabı Kehf >> "yedi uyuyanlar” kafir bir toplumdan kaçıp dağda bir mağaraya sığınan bir grup mü’mine verilen addır. Lügât anlamı olarak Eshâb-ı Kehf Mağara Dostları, Mağara Arkadaşları, Mağara yârenleri anlamına gelmektedir.

Ashabı Kehf Nedir?

Kurânı Kerîm ve İslâm Literatüründeki kavram olarak Eshabı Kehf: Zamanın hükümdarının zulmünden kaçarak bir mağaraya sığınıp, orada 309 yıl uyuyan, uyandıktan sonra da tekrar vefat eden ve Kur’an’da bahsi geçen gençleri ve birde köpekleri Kıtmîr’i ifade etmektedir.

Ashâbı Kehf Kıssası

Kısaca özetlersek; İbn İshak’ın naklettiğine göre, Ashâb-ı Kehf, İsa aleyhisselâm’ın tebliğ ettiği din üzere amel eden birkaç gençtir. Roma toplumu ve bölge valisi [Dakyanus] bir rivayete göre kendisine başka bir rivayete göre putlara inanmaya zorladığı gençleri öldürmek için harakete geçti. Eshabı kehf gençleri dinlerini korumak için dağda bir mağaraya sığındılar. Cenâbı Hak onları düşmanlarından korumak ve öldükten sonra dirilmeye ibret için 309 yıl mağarada uyuttu.

7 genç uyandıklarında birkaç saat uyuduklarını sandılar. İçlerinden biri, birşeyler almak için kasabaya indi. Cebindeki paradan ve kasaba halkının anlattıklarından 3 asır uyuduklarını farkettiler.


Ashâbı Kehf isimleri;

1. Yemlîhâ,

2. Mislînâ,

3. Mekselînâ,

4. Mernûş,

5. Debernûş,

6. Şâzenûş,

7. Kefeştatayyûş,

8. Kıtmîr (Köpeklerinin ismidir).

Ashabı Kehf Nerde

Kaynaklarda Ashab-ı Kehf mağarasının bulunduğu yer ile ilgili değişik yerler gösterilmektedir. Çin’den İspanya’ya kadar tam 33 yerde Eshab-ı Kehf’in sığındığı mağara olarak gösterilen yerler vardır.


AKİK

3 ila 4. Yüzyıllarda Sicilya’da bulunan Achates nehrinin kıyılarında dolaşırken bu taşı keşfeden Yunanlı bir filozof olan Theophrastus ona nehrin ismini vermiştir. Akik taşı,tüm medeneniyetlerde ilgi görmekle birlikte öne çıkan Bizans döneminde yemek takımları ve Osmanlı’da da tılsımlarda dahil olmak üzere çeşitli şekillerde kullanımı göze çarpmaktadır.. Kutsal kitapta adı geçen taşlardan biridir. Aynı zaman da Hatem-ül Enbiya Muhammed Resulullah (s.a.a)’ın kullandığı taşlardan biridir daha önce yayınlanan kitabımdan ayrıntılarına ulaşılabilir. İslam alemi için özel bir yer edinmesinin yegane sebebi bu olmakla beraber Resulullah (s.a.a) akik taşı kullanması Kur’an-ı Kerim’de adı geçmeyen diğer taşların kullanımınada bir nevi cevaz vermiştir. İmam Caferi Sadık (a.s) rivayet edilir ki; " Zalim bir hakim karşısına suç işlediği gerekçesi ile tutuklanan bir kişi çıkarılmıştır. İmam Caferi Sadık (a.s) O şahsa " akik  kolye yetiştirin” diye emir buyurur. O şahsa akik yüzük ulaştırıldı ve parmağına takıldı. O kişi tutuklanmaktan kurtuldu. 66 Hilyet-ül Muttagin sayfa; 16


Taşıyan kişiyi tehlikelerden korur.

Uykusuzluk, karabasan, korkaklık ve nazara kaşı etkilidir.

Gerçekleri fark etmeyi sağlar.

Stres ve gerginliği ortadan kaldırır.

Cesaretin artmasını sağlar.

Kişinin sosyalleşmesini ve uyum sağlamasına yardımcı olur.

Vücuttaki fazla ve negatif enerjiyi boşaltmayı sağlar.

Bedeni güçlendirerek, lenflerin sirkülasyonunu sağlar.

Kendisini taşıyan kişiye güç, keyif ve iyimserlik hissi verir.

Bu taşı taşıyan çocukları olumsuz düşünceden, duygulardan ve münakaşalardan uzak tutar.

Dünyevi başarıyı simgeler. Negatif enerjiyi ortadan kaldırarak, tükenmiş olan cesareti artırır. İş adamları bu taşdan faydalanabilir.

Özgüveni artırır.

Ürün Kutusu Özel Hediye Kutusu İle Gönderilir.
AKBANK
Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 326,40 ₺ 326,40 ₺
1 329,60 ₺ 329,60 ₺
2 166,40 ₺ 332,80 ₺
ALBARAKA TURK
Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 320,00 ₺ 320,00 ₺
2 163,20 ₺ 326,40 ₺
3 109,87 ₺ 329,60 ₺
4 83,20 ₺ 332,80 ₺
5 67,20 ₺ 336,00 ₺
6 56,53 ₺ 339,20 ₺
7 48,91 ₺ 342,40 ₺
ANADOLU BANK
Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 320,00 ₺ 320,00 ₺
2 166,40 ₺ 332,80 ₺
3 108,80 ₺ 326,40 ₺
4 82,40 ₺ 329,60 ₺
5 66,56 ₺ 332,80 ₺
6 56,00 ₺ 336,00 ₺
11 32,29 ₺ 355,20 ₺
DENİZ BANK
Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 320,00 ₺ 320,00 ₺
2 166,40 ₺ 332,80 ₺
3 108,80 ₺ 326,40 ₺
4 82,40 ₺ 329,60 ₺
5 66,56 ₺ 332,80 ₺
FIBABANKA
Taksit Tutarı Toplam Tutar
1 320,00 ₺ 320,00 ₺
Ürün Özellikleri  
Ürün Adı Ashab-ı Kehf Yazılı Akik Taşlı 925 Ayar Gümüş Yüzük
Ürün Stok Kodu DUA059
Üretim Tipi
TAMAMI EL YAZMASI USTA İŞİ 
Ashab-ı Keyf Yazılı Akik Taşlı Gümüş yüzükleri ister kapıda ödeme isterseniz kredi karti ile alabilirsiniz.
Ağırlık 12,54 gr
Hazırlanma Süresi

Var olan bir ürün gönderilmez. Ürünlerimiz Sipariş üzerine hazırlanır. Hazırlanma süresi 4-5 iş günü arasında tamamen işinin ustası  ustalar tarafından hazırlanır.

Not: Yazım yapan ustamızın ana dili ARAPÇA' dır. Hatasız ve eksiksiz yazım işlemi yapmaktadır. Ürünleriniz Süleyman Mührü Güvencesi altında MNG KARGO ile faturalı ve sertifikası ile gönderilir.

Önemli NOT:

Ashabı Kehf’in Kelime, Lügât anlamı nedir?


 

Ashâb arapça sahip kelimesinin çoğuludur. Sahip kelimesi dost, arkadaş yaren anlamlarına gelmektedir. Ashab ise dostlar, arkadaşlar, yarenler anlamına gelir. Kehf ise dağlarda oyulmuş eve benzer mağaralara demektir. Kurânı Kerim’de Kehf sûresinde geçen << Ashabı Kehf >> "yedi uyuyanlar” kafir bir toplumdan kaçıp dağda bir mağaraya sığınan bir grup mü’mine verilen addır. Lügât anlamı olarak Eshâb-ı Kehf Mağara Dostları, Mağara Arkadaşları, Mağara yârenleri anlamına gelmektedir.

Ashabı Kehf Nedir?

Kurânı Kerîm ve İslâm Literatüründeki kavram olarak Eshabı Kehf: Zamanın hükümdarının zulmünden kaçarak bir mağaraya sığınıp, orada 309 yıl uyuyan, uyandıktan sonra da tekrar vefat eden ve Kur’an’da bahsi geçen gençleri ve birde köpekleri Kıtmîr’i ifade etmektedir.

Ashâbı Kehf Kıssası

Kısaca özetlersek; İbn İshak’ın naklettiğine göre, Ashâb-ı Kehf, İsa aleyhisselâm’ın tebliğ ettiği din üzere amel eden birkaç gençtir. Roma toplumu ve bölge valisi [Dakyanus] bir rivayete göre kendisine başka bir rivayete göre putlara inanmaya zorladığı gençleri öldürmek için harakete geçti. Eshabı kehf gençleri dinlerini korumak için dağda bir mağaraya sığındılar. Cenâbı Hak onları düşmanlarından korumak ve öldükten sonra dirilmeye ibret için 309 yıl mağarada uyuttu.

7 genç uyandıklarında birkaç saat uyuduklarını sandılar. İçlerinden biri, birşeyler almak için kasabaya indi. Cebindeki paradan ve kasaba halkının anlattıklarından 3 asır uyuduklarını farkettiler.


Ashâbı Kehf isimleri;

1. Yemlîhâ,

2. Mislînâ,

3. Mekselînâ,

4. Mernûş,

5. Debernûş,

6. Şâzenûş,

7. Kefeştatayyûş,

8. Kıtmîr (Köpeklerinin ismidir).

Ashabı Kehf Nerde

Kaynaklarda Ashab-ı Kehf mağarasının bulunduğu yer ile ilgili değişik yerler gösterilmektedir. Çin’den İspanya’ya kadar tam 33 yerde Eshab-ı Kehf’in sığındığı mağara olarak gösterilen yerler vardır.


AKİK

3 ila 4. Yüzyıllarda Sicilya’da bulunan Achates nehrinin kıyılarında dolaşırken bu taşı keşfeden Yunanlı bir filozof olan Theophrastus ona nehrin ismini vermiştir. Akik taşı,tüm medeneniyetlerde ilgi görmekle birlikte öne çıkan Bizans döneminde yemek takımları ve Osmanlı’da da tılsımlarda dahil olmak üzere çeşitli şekillerde kullanımı göze çarpmaktadır.. Kutsal kitapta adı geçen taşlardan biridir. Aynı zaman da Hatem-ül Enbiya Muhammed Resulullah (s.a.a)’ın kullandığı taşlardan biridir daha önce yayınlanan kitabımdan ayrıntılarına ulaşılabilir. İslam alemi için özel bir yer edinmesinin yegane sebebi bu olmakla beraber Resulullah (s.a.a) akik taşı kullanması Kur’an-ı Kerim’de adı geçmeyen diğer taşların kullanımınada bir nevi cevaz vermiştir. İmam Caferi Sadık (a.s) rivayet edilir ki; " Zalim bir hakim karşısına suç işlediği gerekçesi ile tutuklanan bir kişi çıkarılmıştır. İmam Caferi Sadık (a.s) O şahsa " akik  kolye yetiştirin” diye emir buyurur. O şahsa akik yüzük ulaştırıldı ve parmağına takıldı. O kişi tutuklanmaktan kurtuldu. 66 Hilyet-ül Muttagin sayfa; 16


Taşıyan kişiyi tehlikelerden korur.

Uykusuzluk, karabasan, korkaklık ve nazara kaşı etkilidir.

Gerçekleri fark etmeyi sağlar.

Stres ve gerginliği ortadan kaldırır.

Cesaretin artmasını sağlar.

Kişinin sosyalleşmesini ve uyum sağlamasına yardımcı olur.

Vücuttaki fazla ve negatif enerjiyi boşaltmayı sağlar.

Bedeni güçlendirerek, lenflerin sirkülasyonunu sağlar.

Kendisini taşıyan kişiye güç, keyif ve iyimserlik hissi verir.

Bu taşı taşıyan çocukları olumsuz düşünceden, duygulardan ve münakaşalardan uzak tutar.

Dünyevi başarıyı simgeler. Negatif enerjiyi ortadan kaldırarak, tükenmiş olan cesareti artırır. İş adamları bu taşdan faydalanabilir.

Özgüveni artırır.

Ürün Kutusu Özel Hediye Kutusu İle Gönderilir.
Taksit Tutarı